سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: زمان اعزام تیم تنها 2 هزار دلار به من داده شد نه 34 هزار دلا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در واکنش به اظهارات سرپرست فدراسیون کشتی
جهاندیده: مبلغی که خطیب مدعی شده را دریافت نکردم/آب و غذا هم ندهند مشکلی نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: زمان اعزام تیم تنها 2 هزار دلار به من داده شد نه 34 هزار دلار و چنین پولی را که عنوان می‌کنند دریافت نکردم.

خبرگزاری فارس: جهاندیده: مبلغی که خطیب مدعی شده را دریافت نکردم/آب و غذا هم ندهند مشکلی نداریم

مجید جهاندیده  درباره اظهارات سرپرست فدراسیون کشتی درباره اینکه مشکلات بوجود آمده برای نوجوانان فرنگی در مغولستان دروغ بوده است گفت: درباره هیچ کس جبهه نگرفتم، به هر حال حقایقی وجود داشت که باید عنوان می‌شد. ما هم آن موضوع را فراموش کردیم و کارمان را برای مسابقات جهانی آغاز کردیم، اما حالا صحبت‌هایی مطرح می‌شود که خوشایند نیست.

وی ادامه داد: من هم فقط می‌شنوم و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم چون زمان زیادی تا مسابقات جهانی نداریم و این موضوع تنها انرژی ما را تلف می‌کند. اگر سرپرست تیم همراه ما بود او باید پاسخگو بود، اما چون نبود بالاجبار این بار روی دوش من افتاد؛ وگرنه دوست ندارم که در کار دیگران دخالت کنم. این دخالت هم تنها به خاطر حسن نیت بود تا نتایج خوبی بگیریم. متأسفانه شرایط برای ما در مغولستان سخت شد و در چند جبهه جنگیدیم.

جهاندیده درباره 34 هزار دلاری که سرپرست فدراسیون کشتی عنوان کرده به این تیم پرداخت شده است گفت: قرار است روز‌های آینده جلسه‌ای را با خطیب داشته باشم و تمام موضوعات را آنطور که رخ داده توضیح دهم. به هر حال ممکن است مطالب آنطور که باید منعکس نشده باشد.

سرمربی تیم فرنگی نوجوانان تصریح کرد: همواره خواهان عدالت بوده‌ام، اما اینطور که استنباط می‌کنم مسائل دقیق منتقل نشده است. با صراحت می‌گویند 34 هزار دلار پول پرداخت شده است، اما اینطور نبوده است. زمان اعزام تیم تنها 2 هزار دلار به من داده شد و روزی که می‌خواستیم به ایران برگردیم طی دو مرحله هر مرحله 7 هزار دلار که تماماً هزینه اسکان تیم بود به من پرداخت شد و وارد جزئیات نمی‌شوم.

جهاندیده افزود: چنین پولی را دریافت نکردیم؛ البته 14 هزار دلار هم برای نوجوانان آزاد هزینه شده است و شاید منظور خطیب از 34 هزار دلار، در مجموع برای هر دو تیم بوده است که به آن تیم هم 14 تا 15 هزار دلار پرداخت شده بود.

وی با بیان اینکه در زمان خطیب و قبل از قبول مسئولیت به عنوان سرمربی تیم ملی به عنوان سرپرست هم فعالیت می‌کردم گفت: در این مدت اعضای تیم را به چندین مسابقه اعزام کرده‌ام و حتی پول هم اضافه آوردم. روی خوب مسائل را هم گفته‌ام؛ وقتی جنبه مثبت را می‌گویم قصد چاپلوسی ندارم و وقتی کمبودها را عنوان می‌کنم قصد بی‌احترامی ندارم بلکه تنها واقعیت‌ها را عنوان می‌کنم. حالا هر کس می‌خواهد هر طور برداشت کند به خودش مربوط است.

جهاندیده درباره شرایط فرنگی‌کاران نوجوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: شرایط خیلی خوب است و گله‌ای ندارم؛ اگر آب و غذا هم به ما ندهند مشکلی نداریم. چند روز دیگر بیشتر تا مسابقات جهانی نمانده و از نظر روحی و روانی هم نوجوانان شرایط بسیار خوبی دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم روزهای باقیمانده را هم سپری کنیم و عازم مسابقات جهانی شویم. برای مسابقات جهانی فرصت زیادی نداشتیم و در مجموع یک هفته کاری داشتیم. نمی‌خواهیم در این مدت کوتاه وارد حاشیه شویم چون بیش از هر چیز به ضرر کشتی‌گیران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 403
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 13140852
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7